„Twoja twarz brzmi znajomo 6” hitem Polsatu. 31 mln zł z reklam

Szóstą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało 2,12 mln widzów, o 130 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 31,03 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Twoja twarz brzmi znajomo 6” hitem Polsatu. 31 mln zł z reklam
Maria Tyszkiewicz - 25-letnia aktorka Teatru Studio Buffo

Polsat szósty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty po godz. 22.00, w okresie od 3 września do 19 listopada br. Średnia oglądalność programu wyniosła 2,12 mln widzów, co przełożyło się na 19,96 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 18,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 24 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,60 mln oglądających, a jego udział w 4+ wyniósł 24,81 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/taniec-z-gwiazdami-6-stracil-470-tys-widzow-bedzie-kolejna-edycja ##

Dla porównania, czwarta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. (w okresie od 5 września do 7 listopada ub.r.) przyciągała przed telewizory o 130 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,25 mln osób, co przekładało się na 21,30 proc. udziału w grupie 4+ i 18,13 w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co dało mu 11,01 proc. udziału. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (także filmy; 7,31 proc.), a poza nią znalazła się TVP2 („Zabójcze umysły” i kabarety; 6,20 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków show wyniosły 31,04 mln zł. Dla porównania, premierowe odcinki formatu pokazywane jesienią ub.r., zarobiły z reklam 28,74 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Szóstą edycję programu wygrała Maria Tyszkiewicz - 25-letnia aktorka Teatru Studio Buffo. Oprócz symbolicznej nagrody, czyli Złotej Twojej Twarzy, zwyciężczyni otrzymała także 100 tys. zł, które przekazała zmagającej się z pokleszczowym zapaleniem mózgowym Ewie Grabarczyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta