„Twoja twarz brzmi znajomo” liderem rynku, choć straciła widzów

Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 2,51 mln widzów. Stacja w czasie emisji show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 26,6 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Druga seria "Twoja twarz brzmi znajomo” nadawana była w Polsacie w soboty około 22.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Jej średnia oglądalność wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 23,33 proc. udziału w grupie 4+ i 21,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek show z 27 września br., który zobaczyło 2,82 mln osób.

Topowe odcinki show „Twoja twarz brzmi znajomo”

Dla porównania, pierwsza edycja programu, nadawana wiosną br. przyciągała przed telewizory średnio 3 mln widzów, co przekładało się na odpowiednio 27,15 proc. i 27,58 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania programu „Twoja twarz brzmi znajomo” Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należała do TVP1, emitującej wówczas filmy fabularne, co dało jej tylko 10,58 proc. udziału w rynku. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy; 10,49 proc.), a czwarta była TVP2 (końcówka „The Voice of Poland”, filmy; 6,78 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat także był pierwszy, ale drugą pozycję zajął TVN.

Widownia programu na tle konkurencji

Cennikowe wpływy reklamowe z dziewięciu odcinków programu wyniosły 26,58 mln zł. Dla porównania, osiem premierowych odcinków show pokazywanych wiosną br., z reklam zarobiło 15,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Drugą edycję programu wygrał Marek Kaliszuk. Wygraną - 100 tys. zł - przeznaczył dla Fundacji „Między Niebem a Ziemią”, pomagającej chorym dzieciom.

grafika

Wiosną 2015 roku Telewizja Polsat planuje wyemitować trzeci sezon show (więcej na ten temat).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to program oparty na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar” należącym do Endemola. Edycje widowiska zrealizowano dotąd w 30 krajach, m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia