„Twoja twarz brzmi znajomo” liderem rynku, choć straciła widzów

Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 2,51 mln widzów. Stacja w czasie emisji show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 26,6 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Druga seria "Twoja twarz brzmi znajomo” nadawana była w Polsacie w soboty około 22.05, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Jej średnia oglądalność wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 23,33 proc. udziału w grupie 4+ i 21,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek show z 27 września br., który zobaczyło 2,82 mln osób.

Topowe odcinki show „Twoja twarz brzmi znajomo”

Dla porównania, pierwsza edycja programu, nadawana wiosną br. przyciągała przed telewizory średnio 3 mln widzów, co przekładało się na odpowiednio 27,15 proc. i 27,58 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania programu „Twoja twarz brzmi znajomo” Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należała do TVP1, emitującej wówczas filmy fabularne, co dało jej tylko 10,58 proc. udziału w rynku. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy; 10,49 proc.), a czwarta była TVP2 (końcówka „The Voice of Poland”, filmy; 6,78 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat także był pierwszy, ale drugą pozycję zajął TVN.

Widownia programu na tle konkurencji

Cennikowe wpływy reklamowe z dziewięciu odcinków programu wyniosły 26,58 mln zł. Dla porównania, osiem premierowych odcinków show pokazywanych wiosną br., z reklam zarobiło 15,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Drugą edycję programu wygrał Marek Kaliszuk. Wygraną - 100 tys. zł - przeznaczył dla Fundacji „Między Niebem a Ziemią”, pomagającej chorym dzieciom.

grafika

Wiosną 2015 roku Telewizja Polsat planuje wyemitować trzeci sezon show (więcej na ten temat).

„Twoja twarz brzmi znajomo” to program oparty na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar” należącym do Endemola. Edycje widowiska zrealizowano dotąd w 30 krajach, m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7