SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Twórcy Suchara Codziennego promują smartfony za złotówkę w Plushu

Plush (którego operatorem jest Polkomtel) ruszył z kampanią promocyjną oferty „Smartfon za złotówkę" dla klientów chcących zmienić operatora. Akcję z udziałem Rafała Myślińskiego i Kamila Natiego realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).

Article

Od końca listopada na kanałach społecznościowych Plusha można oglądać film będący kontynuacją przygód pluszaka w świecie mafii. Oprócz brand hero marki zobaczymy w nim Rafała Myślińskiego i Kamil Natiego, twórców Suchara Codziennego. Nowa reklama nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha „Plush i mafia".

Film wspieraj reklamy na Facebooku.

Dom mediowy Vizeum Polska, pracujący dla marki od 2016 roku, odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twórcy Suchara Codziennego promują smartfony za złotówkę w Plushu

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maskva
Nędza jakaś
3 4
odpowiedź
User
Ula
Megaaaa
3 1
odpowiedź
User
Q
spox xd
3 0
odpowiedź
User
quam
ale czad!!!!
3 0
odpowiedź
User
Janeczek
Spoko akcja. Plush jest promowany mądrze i trafia do grupy docelowej. Mnóstwo dzieciaków z niego korzysta, a to dobra rekomendacja. Zarówno dla operatora, jak i dla domu mediowego, rzecz jasna.
1 0
odpowiedź
User
Patryś
Mi się akurat kampanie Plusha bardzo podobają. Jest kupa śmiechu i mrugnięcie oka, to bardzo lubię. I temu też jestem z telefonem właśnie w Plush. No dobra, bardziej ze względu na dobrą cenę jestem w Plush jak za reklamę.
1 0
odpowiedź
User
Aleks
Chłopaki wiedzą, jak w to się gra, są kumaci, więc wiadomo, że byle czego nie polecą. Plush jest ok, jest to moja orbita, tam się poruszam, dziękuję za uwagę.
1 0
odpowiedź
User
Horton
Reklama jak zwykle śmieszna w Plushu i szkoda, że mało jej w TV. Co do samych ofert to plushak wymiata.
1 0
odpowiedź
User
Junker
Plush ma swój target i to do niego są kierowane oferty i oczywiście reklamy do których plush na przyzwyczaił.
1 0
odpowiedź
User
Jarek
Plush to dobra marka, a już kilka lat ma i widać, że się przyjęła. Szczególnie po dobrej sprzedaży abonamentowej to widać.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing