SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„TworzyMy atmosferę” - Ministerstwo Środowiska promuje dbanie o czystość powietrza (wideo)

Pod hasłem „TworzyMy atmosferę” wystartowała kampania zachęcająca Polaków do działań ograniczających emisję szkodliwych dla zdrowia zanieczyszczeń powietrza. Działania na rzecz Ministerstwa Środowiska realizują agencje Bringmore Advertising, Profile i Effective Media.

Emitowane od 9 września w głównych stacjach telewizyjnych spoty mają uświadomić odbiorcom, jaki wpływ ich indywidualne wybory mają na jakość powietrza, a co za tym idzie - na stan zdrowia i komfort życia ich samych, a także najbliższych członków rodziny.

- Kampania pokazuje, że dla poprawy stanu powietrza znaczenie mają nawet drobne decyzje - kupno węgla o odpowiednich parametrach, dbanie o sprawność domowego kotła grzewczego, zaprzestanie palenia śmieci czy rezygnacja z używania samochodu, gdy można skorzystać z transportu publicznego lub roweru. Ma też uświadomić, że większość działań ograniczających emisję zanieczyszczeń nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Przeciwnie - w dłuższej perspektywie może przełożyć się na istotne oszczędności w domowym budżecie. Założeniem kampanii jest więc mówienie o ochronie powietrza w sposób pozytywny - pokazywanie dobrych praktyk, budowanie poczucia sprawczości i współodpowiedzialności - mówi Marcin Korolec, sekretarz stanu w Ministerstwie Środowiska, pełnomocnik rządu ds. polityki klimatycznej.

Oprócz spotów telewizyjnych i radiowych (te drugie pojawią się w październiku), w ramach kampanii będą realizowane m.in. takie działania, jak emisja reklam w internecie, działania na portalach społecznościowych i w blogosferze oraz na stronie internetowej kampanii. W Gliwicach, Poznaniu, Sosnowcu, Sopocie i Warszawie odbędą się wydarzenia w przestrzeni miejskiej, na które złożą się happeningi i realizowane w formule rodzinnego pikniku spotkania informacyjno-edukacyjne. Ponadto w Warszawie będą przeprowadzone badania spirometryczne (pomiar sprawności układu oddechowego) wśród uczestników i kibiców 37. PZU Maratonu Warszawskiego. Kampania będzie realizowana do końca listopada.

Za kreację reklam odpowiadają agencje Bringmore Advertising i Profile, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Effective Media. Wszystkie firmy pracują dla resortu środowiska w efekcie wygranych przetargów.

Budżet mediowy kampanii wynosi 1,2 mln zł, na kreację i produkcję reklam przeznaczono 3,5 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „TworzyMy atmosferę” - Ministerstwo Środowiska promuje dbanie o czystość powietrza (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl