WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej „Fakty i Mity” i „Sieci”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie

Gorący temat

TVP dementuje: nie zmieniono umów Holeckiej, Adamczyka i Ziemca, zarabiają standardowo dla swoich funkcji

13

„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w październiku, ogromny wzrost „Tygodnika Człuchowskiego”

2017-12-21 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w październiku br. był „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Ciechanowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży w październiku, ogromny wzrost „Tygodnika Człuchowskiego”

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w październiku 2017 roku wyniosła 19 865 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 3,82 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,57 proc. do poziomu 14 127 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 11 265 egz., po spadku o 9,63 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł tygodnik „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 17. na 15. Jego średni wynik zwiększył się o 248,12 proc. i w ostateczności wyniósł 2 134 egz.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na piątej lokacie „Tygodnik Ciechanowski” (Ciech-Press). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się o 11,69 proc. do 9 397 egz.

W październiku br. w porównaniu do września br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnął „Tygodnik Zamojski”, którego wynik zwiększył się o 3,96 proc.

Największy spadek, wynoszący 7,30 proc., zanotował tutaj z kolei „Tygodnik Człuchowski”.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Tygodnik Zamojski, tygodnik lokalny, zkdp

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia