Tygodniki lokalne: „Regionalna” zyskuje, „Tygodnik Ostrołęcki” z największą stratą

W lipcu br. wśród tygodników lokalnych doszło do umocnienia się zajmującej pozycję lidera „Regionalnej”. Jednocześnie tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost spośród pierwszej piątki tygodników w zestawieniu.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Ukazujący się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól tygodnik „Regionalna” (MKM) miał w lipcu br. średnią sprzedaż na poziomie blisko 27 763 egz., co w porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza wzrost o 3,05 proc. Drugie miejsce w dalszym ciągu należy do „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie), którego sprzedaż ogółem wyniosła 25 tys. egz. (minus 2,13 proc.). Podium zamyka „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) ze średnią sprzedażą na poziomie 23 748 egz. oraz stratą wynoszącą 2,67 proc. Największą stratę w lipcu zanotował plasujący się tuż za podium „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), którego sprzedaż spadła o ponad 10 proc. i ostatecznie wyniosła 21 074 egz. Liderem wzrostu został natomiast kolejny raz z rzędu „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard), zyskując 11,4 proc. i awansując na 13. lokatę z wynikiem 8 903 egz.

W rankingu ujęto 15 tygodników lokalnych o najwyższej średniej sprzedaży, notowanych w ZKDP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]