SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.

W październiku 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku uplasowała się na poziomie 886 295 egz., co oznacza spadek względem października 2012 roku o 6,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,72 proc. i ustabilizowała się na poziomie 376 753 egz.

Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 157 620 egz., po spadku o 10,03 proc.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy”, który w zestawieniu uplasował się na miejscu ostatnim. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się bowiem o 18,76 proc. i wyniosła 30 243 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

886 295

951 533

To & Owo

376 753

391 323

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

157 620

175 199

Tele Max

151 581

175 678

Super TV

136 626

162 573

Program TV

105 380

127 016

Teleprogramy

30 243

37 228

 

W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku także wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - było to 3,42 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

886 295

917 687

To & Owo

376 753

377 664

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

157 620

160 625

Tele Max

151 581

155 299

Super TV

136 626

140 637

Program TV

105 380

107 808

Teleprogramy

30 243

31 284

 

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Ten segment prasy wymiera wprost proporcjonalnie do wymierania emerytów, bo to oni najczęściej oglądają telewizję.
odpowiedź
User
bonsai
Ale nakłady. Żeby tak Polityka czy Wprost miały 900 tys nakładu....
odpowiedź