SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 1,1 mln widzów oglądało „Słodkie życie”. 3,3 mln zł z reklam

Nowy serial komediowy „Słodkie życie” oglądało średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania sitcomu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN i Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 3,28 mln zł.

„Słodkie życie” nadawane było w TVP1 w niedziele o godz. 18.55, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Średnia widownia 13  odcinków serialu wyniosła 1,13 mln osób przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 8,14 proc. wśród wszystkich widzów i 5,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W czasie nadawania „Słodkiego życia” TVP1 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był wówczas TVN, nadający końcówkę „Ugotowanych” i „Fakty”, co dało mu 25,73 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się Polsat („Wydarzenia” i „Sport”; 19,36 proc.). Natomiast gorzej od Jedynki wypadła jedynie TVP2 („Dzięki Bogu już weekend”; 5,68 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność „Słodkiego życia” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

3 555 988

25,73%

27,00%

Polsat

2 675 501

19,36%

17,86%

TVP1 - Słodkie życie

1 125 583

8,14%

5,44%

TVP2

785 160

5,68%

4,47%


Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Słodkiego życia” wyniosły 3,28 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Słodkie życie” opowiadało o małżeństwie Janusza (w tej roli Mikołaj Cieślak) i Marzeny (Ewa Gorzelak), prowadzących wraz z ojcem Stanisławem cukiernię. W obsadzie znaleźli się też m.in. Jerzy Łapiński, Elżbieta Romanowska i Robert Górski. Sitcom nagrywany był z udziałem publiczności (więcej na ten temat).

Telewizyjna Jedynka nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże drugi sezon serialu.

Dołącz do dyskusji: Tylko 1,1 mln widzów oglądało „Słodkie życie”. 3,3 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz
Fatalna produkcja
odpowiedź
User
miki
Przecież jeszcze będzie jeden odcinek - za tydzień ;)
odpowiedź
User
DeDe
Zobaczyłem dosłownie pół odcinka tego "dzieła"- żarty na poziomie gimnazjum, suche jak pieprz, drętwe pseudoaktorstwo i akcja porównywalna z programami dla rolników. Kabareciarze jeszcze bardziej smętni niż Gorzelak, co już jest swoistym wyczynem.
odpowiedź