SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 800 tys. widzów serialu TVN „Wesołowska i mediatorzy”

Po trzech odcinkach nowy serial paradokumentalny TVN „Wesołowska i mediatorzy” ogląda średnio 800 tys. widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „Ugotowanych”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku.

Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego paradokumentu „Wesołowska i mediatorzy” wyniosła 797 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,64 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Poszczególne odcinki formatu emitowane są od poniedziałku do środy o godz. 20.50 począwszy od 1 września br.

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który śledziło 931 tys. osób. Zaś zdecydowanie najniższy wynik (550 tys. widzów) miał trzeci odcinek, ale konkurował on z meczem Polska-Gibraltar, który emitowany był na antenie Polsatu (jego widownia na tej stacji wyniosła ponad 5,2 mln oglądających).

Oglądalność paradokumentu „Wesołowska i mediatorzy” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-09-2015

931 196

6,08%

02-09-2015

909 110

6,02%

07-09-2015

550 002

3,21%

Średnio:

797 028

5,03%

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie nowego serialu nadawano kulinarny program „Ugotowani” (emitowany on był jednak także w czwartki, gdy nie ma „Wesołowskiej”). Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków wyniosła wówczas 1,41 mln widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,95 proc. w grupie komercyjnej.

W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”, co daje jej aż 33,02 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne oraz wspomniany mecz Polska-Gibraltar; 16,31 proc. udziału). Nieco lepiej od TVN wypada również TVP1 (film fabularny, „Kryptonim szef” i Teatr Telewizji; 5,47 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 235 580

33,02%

27,08%

Polsat

2 585 658

16,31%

20,32%

TVP1

867 661

5,47%

4,82%

TVN - Wesołowska i mediatorzy

797 028

5,03%

5,64%

W serialu „Wesołowska i Mediatorzy” prezentowane są oparte na prawdziwych wydarzeniach historie ludzie, którzy uwikłani są w różne spory. Anna Maria Wesołowska i jej zespół mediatorów szukają sprawiedliwych i mądrych sposobów, które pozwalają bohaterom wyjść z konfliktów. Serial stacja produkuje we współpracy z firmą Logline.

Dołącz do dyskusji: Tylko 800 tys. widzów serialu TVN „Wesołowska i mediatorzy”

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kuba
TVN stracił nosa, to już nie 2007 rok, gdzie takie programy były w modzie.
odpowiedź
User
Staszek
Program jest do natychmiastowej wymiany. Wyniki są okropnie słabe i osłabiają kolejne pozycje. Tylko, czy TVN ma cokolwiek, co mogą dac o tej porze w zamian? Może skończyć się na powtórkach W11, które miałby dobrą widownię w wakacje.
odpowiedź
User
Pio 1985
Kolejna klapa programowa tvn w tym paśmie.Tvn powinien przesunąć swoje główne programy z 21:30 na 20:50 tak jak to się stało z kuchennymi rewolucjami. Polsat potrafi osiągać dobre wyniki emitując główne programy w bezpośredniej konkurencji z serialami tvp2 (mega hit,hells kitchen).Tvn boi się ryzyka i znowu przegrywa.
odpowiedź