Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w lutym 2014 roku wyniosła 46 582 egz., czyli o 12,46 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej lokacie uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,33 proc. do 46 015 egz.
Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym 2014 roku wyniosła 33 568 egz., po spadku o 10,38 proc.
Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dziennik Wschodni (Media Regionalne), który awansował z miejsca 21. na 20. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 2,15 proc. i wyniosła 8 349 egz.

Z kolei największy spadek zanotował „Kurier Lubelski” (Polskapresse), który zajął miejsce 23. - przedostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 16,58 proc. i ostatecznie wyniósł 4 911 egz.
Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.











