SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko milion widzów serialu „Uwikłani”. Jedynka przegrała z konkurencją

Nowy serial „Uwikłani” oglądało średnio 1 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,36 mln zł.

fot. tvpfot. tvp

Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków serialu „Uwikłani” (emitowanego w środy o godz. 20.25, w okresie od 4 marca do 10 czerwca br.) wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 6,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana była w Jedynce na przemian z meczami piłki nożnej (gł. Ligi Mistrzów).

W analizowanym okresie zdecydowanie najwięcej widzów (1,71 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.

Trzy topowe odcinki serialu

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-03-2015

20:25:34

1 713 792

10,26%

08-04-2015

20:30:30

1 238 254

7,62%

01-04-2015

20:30:29

1 194 268

7,31%

W paśmie nadawania „Uwikłanych” TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP2, która emitowała wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, a udział tego kanału wyniósł aż 27,90 proc. Dalej uplasowały się: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,09 proc.) oraz Polsat (gł. „Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 9,64 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat, a TVN zajął miejsce trzecie.

Oglądalność „Uwikłanych” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

4 319 624

27,90%

21,45%

TVN

1 562 940

10,09%

11,64%

Polsat

1 492 188

9,64%

13,70%

TVP1 - Uwikłani

1 025 399

6,62%

5,27%

Wpływy reklamowe TVP1 wokół „Uwikłanych” wyniosły 2,36 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Fabuła każdego odcinka „Uwikłanych” była zamkniętą historią, przedstawiającą losy bohatera wplątanego w przestępstwo, który walczy o sprawiedliwość. Realizacją formatu dla TVP zajęła się firma Constantin Entertainment (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Tylko milion widzów serialu „Uwikłani”. Jedynka przegrała z konkurencją

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aga
To naprawdę nie był zły serial ale wynika z tego,ze oglądają się tylko kontynuacje starych , nowości sa bez szans co było tez widać w oglądalnosci nowych seriali TVN
odpowiedź
User
Miki
To bardzo fajny serial, ale nie miał szans, skoro wciąź (przez mecze) przekładano emisję kolejnych odcinków. W pewnym momencie zaliczył nawet trzytygodniową przerwę!
odpowiedź
User
Casting
A ja się nawet cieszę. Pamiętam casting do tego serialu, wedle zasady "są pieniądze na casting to robimy". Przyszło paru aktorów na zaproszenia producenta i reżyserki.Teraz patrzę i ani jednej osoby z castingu choć byli wszyscy po szkołach aktorskich . Znów Ci sami aktorzy i aktoreczki jak Mucha,kolejny serial i znów Ci sami,ile można oglądać te same gęby w każdym serialu.
odpowiedź