SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko muzyka 4” miała 3,4 mln widzów, Polsat liderem

Czwartą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,4 mln widzów, nieco więcej niż emitowaną rok wcześniej drugą serię. Program dał stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku i przyniósł z reklam 37,6 mln zł.

Emitowana w niedziele o 20.05 czwarta edycja show “Tylko muzyka” miała 3,35 mln widzów, a Polsat w czasie jej emisji osiągnął 21,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 23,91 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zakończona właśnie seria miała więcej widzów niż nadawana jesienią ub.r. druga osłona formatu, którą śledziło 3,32 mln osób przy udziale wynoszącym 20,63 proc. w grupie 4+ (tamta edycja miała jednak wyższy udział w grupie komercyjnej - 27,38 proc.). Czwarta odsłona „Tylko muzyki” wypadła jednak słabiej pod względem widowni od pierwszej i trzeciej edycji, które oglądało odpowiednio 3,42 mln i 3,49 mln osób.

Największą popularnością w ostatnim sezonie „Tylko muzyki” cieszył się odcinek castingowy z 23 września br., który obejrzało 3,94 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się trzygodzinny odcinek finałowy, który 4 listopada br. zgromadził przed telewizorami 3,74 mln oglądających.

W czasie nadawania “Tylko muzyki 4” Polsat zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Na drugiej pozycji uplasowała się Jedynka, która w tym czasie emitowała „Pogodę”, „Siłę wyższą” i filmy fabularne, co dało jej 14,56 proc. udziału. Trzeci był TVN („Masterchef”, filmy fabularne; 14,13 proc.), a czwarta - Dwójka (głównie „Kocham Cię, Polsko!”, „Czas honoru”; 11,55 proc.). W grupie komercyjnej Polsat także był liderem, ale drugie miejsce zajął w niej TVN z 18,21 proc. udziału.

Wpływy reklamowe z 10 odcinków czwartej edycji muzycznego programu wyniosły 37,62 mln zł, czyli mniej od przychodów z drugiej serii, które były na poziomie 39,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą “Tylko muzyki 4” został Tomasz Kowalski, który wygrał czek na 100 tys. złotych oraz możliwość występu na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu.

>>> Tomasz Kowalski wygrał IV edycję show 'Tylko muzyka' (fotogaleria)

Piątą edycję muzycznego talent-show Polsat planuje nadać wiosną 2013 roku. Jeszcze w tym miesiącu wystartują precastingi do niej (więcej na ten temat).


Top 3 odcinki „Tylko muzyki 4”

 Wszyscy 4+16-49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
23-09-201220:0421:583 940 30824,96%28,57%
04-11-201220:0423:043 743 03524,89%24,80%
07-10-201220:0422:023 601 06422,01%25,68%


  Widownia show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat – TM3 352 54421,38%23,91%
TVP12 283 41014,56%10,96%
TVP21 810 71711,55%8,81%
TVN2 215 36414,13%18,21%


  Oglądalność czterech edycji „Tylko muzyki”

EdycjaOkres emisjiWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
IWiosna 20113 420 90422,50%27,39%
IIJesień 20113 321 50120,63%27,38%
IIIWiosna 20123 493 14021,63%25,55%
IVJesień 20123 352 54421,38%23,91%

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 4” miała 3,4 mln widzów, Polsat liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Must Be The Music jest najlepszym programem rozrywkowym w Polsce. X-Factor czy Mam talent nie dają takiej sławy co ten program. Brawo Polsat!!! Tak trzymać!!!! Mam nadzieję, że powstanie co najmniej 10 edycji tego muzycznego show!!! :-)
odpowiedź
User
wuwu
Mam talent wypuścił Wyrostka, Bednarka, Lisieckiego, Enej im nie podskoczy a reszty nie kojarzę... więc jakie sławy ... z X-Factorem to w przypadku 1 edycji fakt - Gienek i nikt więcej, ale już 2 edycja mamy Lisowską, którą wszyscy grają, choć piosenka wg mnie do niczego, ale Enej też nie lubię a grają.
odpowiedź
User
kamil ooo
masterchef wygrywa z MBTM , więc jak tu jest pokazane że jest na 4 miejcu , to coś im sie chyba pomyliło
odpowiedź