Średnia widownia sześciu dotąd nadanych odcinków piątej edycji „Tylko muzyki. Must be the music” (w okresie od 24 lutego do 7 kwietnia br.) wyniosła 3,71 mln osób, co dało Polsatowi 22,18 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 26,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program nadawany jest w niedziele o godz. 20.00.
Na drugim miejscu znalazł się „X Factor 3”, który na antenie TVN emitowany jest w soboty o godz. 20.00, począwszy od 23 lutego br. Po siedmiu odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 3,45 mln widzów. Przełożyło się to odpowiednio na 21,94 proc. oraz 26,05 proc. udziału w rynku.
Taneczny format Polsatu „Tylko taniec. Got to dance 3” (emisja w piątki o godz. 20.00, począwszy od 1 marca br.) zajął trzecie miejsce z widownią na poziomie 2,41 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 14,63 proc. i 17,11 proc. udziału.

Najmniej widzów gromadzi nadawany w TVP2 w soboty o godz. 20.05 (począwszy od 2 marca br.) show „The Voice of Poland 2”, który ogląda średnio 2,31 mln osób, co przekłada się na 14,94 proc. udziału w 4+ i 15,61 proc. udziału w 16-49. Należy jednak zwrócić uwagę, iż udział talent-show Dwójki w grupie wszystkich widzów jest wyższy od udziału tanecznego programu Polsatu.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Tylko muzyki” wyemitowano 24 lutego br. Obejrzało go 4,08 mln widzów. „X Factor” najwięcej widzów miał 23 marca (3,84 mln), „Tylko taniec” - 1 marca (2,77 mln), a „The Voice of Poland” - 16 marca (2,94 mln).
Średnia widownia wiosennych talent-shows
Trzy topowe odcinki każdego z programów
„X Factor” i „Tylko muzyka” są już po części nagrywanej. Kolejne ich odcinki transmitowane będą na żywo.











