SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko TVN zyskał w Święta widzów

„Ranczo Wilkowyje”, „Fakty” oraz „Koń polski, wielka świąteczna wyprzedaż” - to hity pierwszego i drugiego dnia Świąt w polskiej telewizji. Najchętniej oglądaliśmy TVP1, jednak spośród głównych stacji tylko TVN zyskał widzów.

Przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 40 minut. To nieznacznie mniej niż przed rokiem i tyle samo co dwa lata temu. Największy udział w rynku miała TVP1 -  20,46 proc. udziału (spadek z 24,5 proc. udziału). Drugi wynik – 17,59 proc. zanotowała Dwójka. Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN ( wzrost do 16,64 proc. udziału).
 

RokATV
25-26.12.199905:51:36
25-26.12.200005:53:01
25-26.12.200105:56:25
25-26.12.200205:57:32
25-26.12.200305:57:26
25-26.12.200405:49:55
25-26.12.200505:55:18
25-26.12.200605:40:20
25-26.12.200705:39:19
25-26.12.200805:44:31
25-26.12.200905:40:52

 


25-26.12.200825-26.12.2009
StacjeSHR %SHR %
TVP124,50%20,46%
TVP220,44%17,59%
Polsat16,84%14,94%
TVN13,48%16,64%
TVP INFO/TVP33,30%4,05%
TV42,77%2,72%
TVN72,01%2,25%
TVN241,34%1,59%
PULS0,88%1,44%
TVN Style0,38%0,32%
Tele50,20%0,16%


Świątecznym numerem jeden był film „Ranczo Wilkowyje”, który zgromadził prawie 7 mln osób. Druga pozycja z 4,5 mln osób przypadła „Faktom” TVN. W top 10 znalazły się także między innymi świąteczne odcinki „Plebanii” oraz „Klanu”.

TOP10    
TytułStacjaAMRAMR %SHR %
RANCZO WILKOWYJETVP1698530819,44%41,16%
FAKTYTVN451501612,56%30,49%
KON POLSKI - WIELKA SWIATECZNA WYPRZEDAZ TVP2438057212,19%29,52%
TELEEXPRESSTVP1423560111,79%31,91%
WIADOMOSCITVP1406505411,31%26,19%
PLEBANIATVP1406404611,31%30,32%
NEO-NOWKA WESOLYCH SWIAT WIADOMOSCI TVP2402903511,21%29,72%
NA DOBRE I NA ZLETVP2395327711,00%24,87%
SZANSA NA SUKCES – KOLEDYTVP2377866110,52%32,90%
KLAN TVP1376826310,49%29,39%



Ranking filmowych hitów, poza „Ranczem”, zawiera produkcje takie jak „Kevin sam w domu” (Polsat; 3,73 mln widzów), „Sposób na teściową”(TVN; 3,6 mln widzów), „Galimatias czyli Kogel Mogel II” (TVN;3,27 mln osób) oraz „Wasabi- Hubert Zawodowiec” (TVP2;3,1 mln widzów). Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.

Dołącz do dyskusji: Tylko TVN zyskał w Święta widzów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emma
faktycznie hit za hitem!!!jest z czego byc dumnym szczegolnie TVN,o polsacie nie wspomnie...
odpowiedź
User
ww
brawo TVN
odpowiedź