SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po I półroczu. „Wprost” stracił najwięcej

Tylko „Tygodnik Powszechny” w I półroczu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tygodniki opinii straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Gość Niedzielny”.

Article

Liderem sprzedaży ogółem tygodników opinii w I półroczu 2015 roku był „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media), który w tym okresie sprzedał się w liczbie 137 428 egz.  Było to 4,59 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zmniejszył się o 1,78 proc. do 118 636 egz. Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. zmalała względem I półrocza ub.r. o 7,37 proc. i wyniosła 111 095 egz.

Czwarta lokata należała do wydawanego przez Fratrię tygodnika „W Sieci”. Zanotował on średnią sprzedaż ogółem na poziomie 75 416 egz., po spadku o 5,26 proc.

Piąty był tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) z wynikiem na poziomie 52 745 egz., którego średnia sprzedaż zmalała o 19,96 proc.

Największy spadek w rankingu, wynoszący 28,35 proc., zanotował będący na szóstym miejscu „Wprost” (Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”). Jego średni wynik to 44 051 egz.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 6,51 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Jego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. to 18 796 egz.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Gość Niedzielny

206 201

137 428

137 428

202 645

144 033

144 033

Polityka

173 858

118 651

118 636

175 041

120 786

120 782

Newsweek Polska

170 408

111 147

111 095

178 512

119 939

119 935

W Sieci

151 302

75 417

75 416

167 482

79 601

79 599

Tygodnik Do Rzeczy

122 397

61 670

52 745

148 800

72 591

63 517

Wprost

119 381

112 837

44 051

133 321

131 616

61 484

Gazeta Polska

106 479

37 540

37 092

128 291

47 050

46 463

Tygodnik Powszechny

39 288

19 238

18 796

38 027

18 183

17 647

Przegląd

51 000

17 191

17 191

51 000

18 559

18 559

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

466 995

290 764

290 764

489 245

306 868

306 868

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po I półroczu. „Wprost” stracił najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
acton
Nic dziwnego, ze mamy takie elity jakie mamy, skoro najwiekszymi dziennikami są Polityka i Newsweek (Gosc Niedzielny to inna kategoria). Postkomusza Polityka i tabloidowy Newsweek. I to mają byc pisma dla inteligencji?!
9 12
odpowiedź
User
Anna
"Wprost" sam zapracował na spadek. Goniąc sensację i publikując taśmy kelnerów. Ludzie chcą wiedzieć, ale nie mieć informacje podawane w sposób typowy dla brukowców.
5 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing