Tymbark promuje na outdoorze nowy wariant soku Jabłko-Aloes

Ruszyła kampania outdoorowa promująca nowy smak napoju Tymbark - jabłko-aloes. Hasło kampanii brzmi „Nowa miłość na lato”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Działania w outdoobrze są kontynuacją kampanii telewizyjnej, od której zaczęła się promocja nowego smaku jabłko-aloes. Nowy smak Tymbark promowany jest na 6 tysiącach bankomatów sieci Euronet oraz kilkuset nośnikach wielkoformatowych w największych miastach w całej Polsce.

Do promocji wykorzystano także cityboardy z niestandardowymi elementami 2D – butelkami wychodzącymi poza powierzchnię reklamy.

Za koncepcję i realizację działań reklamowych odpowiada agencja Bardzo, za zakup mediów dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online