SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless

Do agencji reklamowej Endless dołączył Tytus Klepacz. Jako dyrektor kreatywny oraz partner poprowadzi zespół kreacji wspólnie z Frankiem Toeplitzem - jednym z założycieli Endless.

Tytus KlepaczTytus Klepacz

Tytus Klepacz dołączając do Endless, został nie tylko partnerem agencji, ale też objął stanowisko dyrektora kreatywnego, przyjmując tym samym odpowiedzialność za proces tworzenia kreacji oraz jej zgodność ze strategią klientów, a także za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego wraz z Frankiem Toeplitzem.

Klepacz to jeden z najczęściej nagradzanych dyrektorów kreatywnych w Polsce, zdobywca ponad 20 lwów w Cannes, Grand Prix na One Show New York, żółtego ołówka D&AD a także kilkudziesięciu nagród KTR. Jest też członkiem zarządu KTR oraz Meta Creative Council EMEA. Poprzednio pracował m.in. w takich agencjach jak 180hearbeats + Jung von Matt, Change Integrated czy PZL.

- Aktualnie naszym najważniejszym celem jest stworzenie, w jak najkrótszym czasie, jednego z najlepszych działów kreacji w Polsce. Nie mam wątpliwości, że współpraca z Tytusem to krok milowy właśnie w tym kierunku – mówi Franek Toeplitz. - Już teraz mogę zdradzić, że w związku z prężnym rozwojem agencji, dział kreacji Endless już w najbliższych tygodniach będzie rozbudowywany o kolejne mocne nazwiska z rynku reklamy - uzupełnia Toeplitz.

Agencja Endless powstała w 2020 roku jako część Grupy Walk a następnie na początku tego roku przekształciła się w niezależną spółkę.

Ma ma koncie realizacje dla takich klientów jak TVN Warner Bros Discovery, Player.pl, Samsung, Polpharma, Stary Browar, Elektrownia Powiśle czy Neonail.

Ponadto Endless zajmowała się outsource’ingiem kreacji dla agencji reklamowych i działów marketingu zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Franek
"Nie mam wątpliwości, że współpraca z Tytusem to krok milowy właśnie w tym kierunku – Franek mówi Toeplitz". Dawno się tak nie uśmiałem... Franek mówi Toeplitz....
odpowiedź
User
Hank Moody
Tytus, Franek. Ciekawie się robi. Drżyjcie agencje. Wróć! Klienci!
odpowiedź
User
Świeżo umyte okno
Nie istnieje już coś takiego jak Meta Creative Council EMEA. Ten twór został zlikwidowany kilka lat temu ponieważ jego funkcjonowanie w zerowym stopniu oparte było na rzeczywistości. Istnieje tylko Meta Client Council, ale osoby z artykułu w nim nigdy nie było i nie będzie, ponieważ o klientach to on wie tylko tyle, że nie chcą z nim pracować.
odpowiedź