Uber promuje się w opakowaniach płyt z Universal Music Polska

Wytwórnia muzyczna Universal Music Polska oraz firma technologiczna Uber połączyły siły, aby udostępnić fanom muzyki nowy sposób odsłuchiwania utworów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Uber promuje się w opakowaniach płyt z Universal Music Polska

W ramach współpracy, w opakowaniach nowych płyt polskich i zagranicznych artystów Universal Music Group i Magic Records, fani muzyki mogą znaleźć prezent -  voucher na darmowy pierwszy przejazd Uberem o wartości 60 zł.

Jednym z elementów kampanii jest także internetowy odtwarzacz muzyczny marki Uber, za pomocą którego użytkownicy aplikacji będą mogli dowiedzieć się o nowościach muzycznych - prezentowane będą w nim najnowsze single Universal Music Polska i Magic Records.

Singiel w specjalnym odtwarzaczu będzie aktualizowany kilka razy w miesiącu. Link do odtwarzacza dostępny będzie w mailu podsumowującym przejazd zrealizowany za pomocą vouchera. Ponadto każdy singiel będzie poprzedzony krótkim pozdrowieniem od artysty.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"