WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Uber wprowadza w USA własną kartę kredytową z bonusami i zniżkami na zakupy

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Uber rozpoczął globalny przegląd reklamowy

2017-11-01 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Uber rozpoczęła przetarg, w którym po raz pierwszy w swojej historii wybierze agencję reklamową, mającą odpowiadać za kreację na poziomie globalnym kampanii reklamowych start-upu. Równolegle prowadzi też rozmowy z domami mediowymi.

Uber rozpoczął globalny przegląd reklamowy

Z informacji, do których dotarł Adweek.com, wynika, że Uber szuka jednej agencji reklamowej, która zajmie się jej kampaniami na całym świecie.

Z doniesień serwisu wynika też, że wyniki tego przeglądu nie będą mieć wpływu na współpracę Ubera z agencję Deutsch na rynku amerykańskim. Firmy pracują ze sobą od ub.r.

Ponadto Uber rozesłał zapytania (RFI) do domów mediowych. Nie wiadomo jednak, w jakim celu.

W USA Uber współpracuje z kilkoma agencjami reklamowymi, jednak praktycznie nigdy nie pozwala im ujawniać informacji o tym.

Od sierpnia br. dyrektorem marketingu Ubera w regionie EMEA jest Patrick Stal.

Autor: bg

Wiecej informacji: Uber

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia