WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Według Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości Uber jest firmą transportową, a nie internetową. „Będziemy kontynuować rozmowy”

Gorący temat

Tomasz Terlikowski: odwołano moje wykłady na WUM z powodu poglądów o aborcji

0

d*fusion communication zamiast H+K Strategies zajmie się komunikacją Ubera w Polsce

2018-01-03 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Od początku stycznia br. za obsługę public relations firmy Uber Polska odpowiada agencja d*fusion communication. Dotychczas zajmowała się tym agencja H+K Strategies.

d*fusion communication zamiast H+K Strategies zajmie się komunikacją Ubera w Polsce

Agencja d*fusion communications odpowiada za działania public relations w zakresie wszelkich tematów związanych z aplikacjami Uber i Uber Eats. Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiadają konsultanci: Joanna Duda i Tomasz Lachowski.

Dotychczas firma przewozowa współpracowała w tym zakresie z agencją H+K Strategies.

Magdalena Szulc z biura prasowego Ubera nie przekazała nam żadnych informacji na temat powodów zakończenia współpracy z H+K Strategies i zakresu współpracy z agencją d*fusion. Wyjaśniła, że firma nie komentuje warunków współpracy z agencjami.

Autor: bg

Wiecej informacji: Uber, d*fusion communication, H+K Strategies

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia