SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

d*fusion communication zamiast H+K Strategies zajmie się komunikacją Ubera w Polsce

Od początku stycznia br. za obsługę public relations firmy Uber Polska odpowiada agencja d*fusion communication. Dotychczas zajmowała się tym agencja H+K Strategies.

Article

Agencja d*fusion communications odpowiada za działania public relations w zakresie wszelkich tematów związanych z aplikacjami Uber i Uber Eats. Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiadają konsultanci: Joanna Duda i Tomasz Lachowski.

Dotychczas firma przewozowa współpracowała w tym zakresie z agencją H+K Strategies.

Magdalena Szulc z biura prasowego Ubera nie przekazała nam żadnych informacji na temat powodów zakończenia współpracy z H+K Strategies i zakresu współpracy z agencją d*fusion. Wyjaśniła, że firma nie komentuje warunków współpracy z agencjami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: d*fusion communication zamiast H+K Strategies zajmie się komunikacją Ubera w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
Dla każdego myślącego zmiana agencji chyba oczywista. Uber ma od dłuższego czasu złą prasę, a pomysłów na działanie brak. No ale jak się ktoś skupia na istnieniu w branżowych gremiach, zlotach, gronach i kongresach, to cóż, efekt widać...
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing