Uczestnicy talent shows reklamują Link4 (wideo)

Bohaterami startującej właśnie kampanii reklamowej Link4 są uczestnicy telewizyjnych programów talent show. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Uczestnicy talent shows reklamują Link4 (wideo)

W nowych reklamach Link4 występują Kasia Moś, Mateusz Krautwurst, Antek Smykiewicz, Marcin Czyżewski oraz zespoły The Chance i Sound'n'Grace, znani z programów „The Voice of Poland”, „Must be the music” i „X-Factor”. Wspólnie wykonują piosenkę podkreślającą zalety oferty ubezpieczyciela, m.in. wykupienie polisy przez internet lub telefon oraz możliwość płatności 100 punktami Payback.

- Ubezpieczenia to w sensie reklamowym bardzo mało angażująca kategoria. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyróżniającą formę muzyczną i wykorzystanie znanego przeboju „Get Down on It” zespołu Kool and The Gang oraz zaangażowanie artystów, którzy odnieśli sukces w programach typu talent show - komentuje Joanna Talaśka, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Link4. - Nasza nowa strategia zakłada zwiększenie w portfelu udziału ubezpieczeń mieszkaniowych oraz turystycznych. Dlatego informacje o tych produktach pojawiają się w spocie telewizyjnym obok polis komunikacyjnych, a dodatkowo będą niezależnie promowane w innych mediach - dodaje Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu ubezpieczeń indywidualnych w firmie.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio oraz internet (m.in. Instagram, YouTube, Facebook). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania Film, a  za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Starcom i Sales&More.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro