„Uczta już się kroi” w reklamach serów Serenada (wideo)

W telewizji i prasie ruszyła nowa kampania reklamowa serów Serenada (produkowanych przez Spomlek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Uczta już się kroi”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, SCH Creative i IQ Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 6 stycznia kampania serów Serenada ma podkreślać ich smak i różnorodność. Akcja obejmuje telewizję (15-sekundowy spot i 8-sekundowy billboard sponsorski emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu, TVP i Atmediów) oraz prasę (magazyny handlowe). Działania potrwają do 9 lutego.

Kreację kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Andrzeja Sawczuka - zajął się należący do niej dom produkcyjny SCH Creative. Media zaplanował i kupił dom mediowy IQ Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online