SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

11. sezon programu „Ugotowani” gromadzi średnio 1,35 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej.

Jedenastą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 11 września br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,35 mln osób, co przełożyło się na 10,91 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów miał drugi odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,43 mln oglądających.

Widownia trzech topowych odcinków „Ugotowanych”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

18-09-2016

1 433 700

11,35%

02-10-2016

1 348 171

10,85%

25-09-2016

1 259 125

10,52%

Względem analogicznego okresu ub.r. „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. Pokazane w okresie od 6 do 27 września ub.r. odcinki reality-show oglądało średnio 1,17 mln widzów, co przełożyło się na 9,10 proc. udziału w 4+ i 11,59 proc. w 16-49.

TVN w czasie emisji „Ugotowanych 11” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.  Liderem jest Polsat nadający wówczas „Nasz nowy dom”, „Dwoje we troje” oraz „Wydarzenia”, co daje mu 14,62 proc. udziału.  Druga jest TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i początek „Rodzinki.pl”; 10,92 proc.), a czwarta - TVP1 (m.in. „Zatrzymaj chwile”, „Eurowizja junior” i „Jaka to melodia?”; 8,14 proc.).

W grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest Polsat, ale drugie miejsce zajmuje tutaj TVN. Dalej w 16-49 plasują się Jedynka i Dwójka, a w 16-59 TVP2 wypada lepiej od TVP1.

Oglądalność formatu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 804 213

14,62%

753 840

16,07%

1 076 932

15,37%

TVP2

1 348 326

10,92%

335 308

7,15%

617 794

8,81%

TVN - Ugotowani 11

1 346 641

10,91%

680 482

14,51%

889 168

12,69%

TVP1

1 004 130

8,14%

140 049

2,99%

371 251

5,30%

 

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” zyskali 180 tys. widzów. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jabol
To jakaś pomyłka TVP 1 w 16-59 ma mniej niż w 16-49 ;)
odpowiedź