SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Ultimo zajmującej się windykacją i zarządzaniem wierzytelnościami. Akcję przygotowały Schulz brand friendly i K2 Media.

Bohaterką reklam jest kobieta, która dzięki współpracy z Ultimo spłaciła swoje zadłużenie, rozkładając je na dopasowane do jej możliwości raty. Symbolizuje to tort, odzwierciedlający podział długu na kawałki oraz radość z jego spłaty.

- W Ultimo przykładamy dużą wagę do standardów działania i jakości obsługi osób zadłużonych. Prezentujemy doradcze i elastyczne podejście do rozwiązania ich problemów. Naszym priorytetem jest skuteczne, ale przede wszystkim etyczne działanie prowadzące do odzyskania wierzytelności. Obecna kampania doskonale te kwestie obrazuje. Pokazujemy, że dogadanie się z Ultimo i wyjście z długów jest naprawdę możliwe - komentuje Tomasz Kohsek, dyrektor biura komunikacji marketingowej w firmie.

Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.

Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Schulz brand friendly, a za obsługę mediową - agencja K2 Media.

Dołącz do dyskusji: Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Ultimo dzieli długi na raty dopasowane do możliwości dłużnika?

Hmm. Rozumiem, że w reklamie można nieco naciągać fakty, albo je przemilczać, ale żeby tak kłamać w żywe oczy?

odpowiedź
User
Krys
Lepiej stosować nowoczesne kampanie reklamowe http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
odpowiedź
User
Rado
Co to za pies w reklamie (jaka rasa)?
odpowiedź