SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UNICEF szuka agencji marketingowej do globalnej obsługi

Organizacja charytatywna UNICEF rozpoczyna przetarg, w którym wybierze agencję do globalnej obsługi swoich działań komunikacyjnych. Chce zunifikować ją na całym świecie.

Marcin Prokop i Dorota Wellman w kampanii UNICEF PolskaMarcin Prokop i Dorota Wellman w kampanii UNICEF Polska

UNICEF obecnie pracuje z kilkoma agencjami reklamowymi na całym świecie. Teraz chce zatrudnić jedną globalną, najlepiej taką, która ma swoje oddziały w Nowym Jorku i Genewie.

Rozsyłany przez UNICEF brief dotyczy opracowania globalnej komunikacji i strategii na okres trzech najbliższych lat. Wybrana agencja zajmie się też opracowaniem globalnej tożsamości marki UNICEF oraz zwiększeniem jej aktywności online.

Obecnie nad kampaniami UNICEF pracują m.in. agencje Atomic London i Forsman & Bodenfors w Szwecji.

Dołącz do dyskusji: UNICEF szuka agencji marketingowej do globalnej obsługi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl