Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci

Colian rozpoczął kampanię reklamową mini wafelków Grześki Tyci - nowości w portfolio. Akcję pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” przygotowały Just i Initiative.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Format unpackingu przeniesiony do reklamy Grześków Tyci

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, bazujący na popularnym w internecie formacie unboxingu - otwieraniu produktu na oczach widzów wraz z recenzją.

Spot telewizyjny przygotowano w formacie 30 i 15 sekund. Emitowane będą do końca listopada na Polsacie, TVN-ie oraz stacjach tematycznych.

Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru reklamowanego produktu - mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków.

Za projekt i koncepcję kreatywną spotów odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"