W samym I kwartale br. sieć pozyskała 37,4 tys. klientów telewizji cyfrowej. Łącznie z usługi telewizyjnej (analogowej lub cyfrowej) na dzień 31 marca br. korzystało 1 018 700 abonentów UPC, o 0,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że stopień cyfryzacji klientów telewizji operatora wyniósł 40 proc.
Drugą najpopularniejszą usługą UPC Polska pozostaje szerokopasmowy dostęp do internetu. Na koniec marca br. korzystało z niego 538,8 tys. abonentów, czyli o 13,4 proc. więcej niż na koniec marca 2010 roku. Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wzrosła w ciągu roku o 16,5 proc. i wyniosła na koniec I kwartału 2011 r. 231,8 tys.
Łącznie sieć UPC Polska na koniec marca br. miała 1 096 300 abonentów (wzrost o 0,9 proc.), a liczba sprzedanych przez firmę usług (RGU) wyniosła 1 789 300 (wzrost o 6,1 proc.). Zasięg sieci UPC w Polsce obejmuje 2 050 800 gospodarstw domowych.












