UPC ma 410 tys. abonentów telewizji cyfrowej

Na koniec marca br. sieć UPC Polska miała 408,1 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 54,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Internet i telefonia zanotowały z kolei wzrosty o kilkadziesiąt proc.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

 W samym I kwartale br. sieć pozyskała 37,4 tys. klientów telewizji cyfrowej. Łącznie z usługi telewizyjnej (analogowej lub cyfrowej) na dzień 31 marca br. korzystało 1 018 700 abonentów UPC, o 0,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że stopień cyfryzacji klientów telewizji operatora wyniósł 40 proc.  

Drugą najpopularniejszą usługą UPC Polska pozostaje szerokopasmowy dostęp do internetu. Na koniec marca br. korzystało z niego 538,8 tys. abonentów, czyli o 13,4 proc. więcej niż na koniec marca 2010 roku. Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wzrosła w ciągu roku o 16,5 proc. i wyniosła na koniec I kwartału 2011 r. 231,8 tys.

Łącznie sieć UPC Polska na koniec marca br. miała 1 096 300 abonentów (wzrost o 0,9 proc.), a liczba sprzedanych przez firmę usług (RGU) wyniosła 1 789 300 (wzrost o 6,1 proc.). Zasięg sieci UPC w Polsce obejmuje 2 050 800 gospodarstw domowych.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero