SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC Polska wprowadza usługi mobilne dla klientów indywidualnych i firm. Ceny od 10 do 55 zł miesięcznie

Operator kablowy UPC Polska we współpracy z Playem wprowadza do sprzedaży telefonię i internet mobilny. Oferta jest podzielona na pięć planów taryfowych dla użytkowników indywidualnych i cztery dla firm różniące się wielkością pakietu internetowego.

Wszystkie plany taryfowe z usługami mobilnymi w UPC Polska oprócz najtańszego Junior obejmują nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y w kraju oraz roaming.

Użytkownik indywidualny podpisuje umowę na czas nieokreślony, dowolnie często może zmieniać wybrany pakiet. Natomiast firma może wykupić ofertę mobilną na 24 miesiące.

W ofercie różne pakiety internetowe, 24-30 zł opłaty aktywacyjnej

Dla użytkowników indywidualnych dostępne są plany:
- Junior: 100 minut, 100 SMSów/MMSsów oraz 1 GB internetu za 9,99 zł miesięcznie,
- Smart: 5 GB internetu (2,51 GB w roamingu w UE)  za 29,99 zł miesięcznie,
- Comfort: 10 GB internetu (3,35 GB w roamingu w UE) za 39,99 zł miesięcznie,
- Super: 15 GB internetu (4,19 GB w roamingu w UE) za 49,99 zł miesięcznie,
- VIP: 20 GB internetu (5,03 GB w roamingu w UE) za 49,99 zł miesięcznie.

Po wykorzystaniu pakietu internetowego prędkość przesyłu danych mocno spada: do 32 kb/s w pakietach Junior, Smart i Comfort, a do 1 Mb/s w Super i VIP.

Przy wykupieniu usługi użytkownik w przypadku każdego pakietu płaci 29,90 zł za aktywację.

Użytkownik może wykupić do 10 dodatkowych kart SIM z różnymi pakietami mobilnymi. Za każdą dodatkową otrzyma 5 zł zniżki miesięcznie (oprócz tych z pakietem Junior)

Klienci korzystający z UPC Polska z usługi telewizyjnej lub internetowej przy wykupieniu pakietu mobilnego mogą przez dwa miesięcznie korzystać za złotówkę z jednej z trzech usług premium: pakietu HBO, pakietu Polsat Sport Premium + Eleven Sports lub Pakietu Bezpieczeństwa. Po okresie promocyjnym trzeba za nie płacić odpowiednio 19,99 zł, 19,99 zł i 9,99 zł miesięcznie.

UPC dla biznesu od 24,99 zł miesięcznie

Z kolei oferta mobilna UPC Polska dla firm obejmuje plany:
- Biznes Start 7GB (dodatkowo 10 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 24,99 zł miesięcznie,
- Biznes Smart 14GB (dodatkowo 25 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 34,99 zł miesięcznie,
- Biznes Pro 21GB (dodatkowo 50 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 44,99 zł miesięcznie,
- Biznes Pro 50GB (dodatkowo 50 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 54,99 zł miesięcznie.

Opłata aktywacyjna przy każdym pakiecie to 24,31 zł. Klient może dodatkowo wybrać 9 kart SIM z różnymi pakietami, przy każdej dostaje 5 zł zniżki od ceny podstawowej.

 

UPC współpracuje z Play

Usługi mobilne będą świadczone przez UPC Polska z wykorzystaniem sieci infrastrukturalnej Play Communications.

- Uruchomienie oferty mobilnej to dla nas strategiczny krok, a także kolejna ze zrealizowanych przez nas obietnic, które złożyliśmy klientom - komentuje Robert Redeleanu, CEO w UPC Polska. - Wprowadzając usługi mobilne, stajemy się w pełni konwergentnym operatorem, dostarczającym najlepszy internet oraz cyfrową rozrywkę, zawsze i wszędzie. Nasza oferta, oparta o gigabitowe prędkości oraz najlepiej zintegrowane treści telewizyjne, uzupełniona o usługę komórkową, wyróżnia się na rynku i zapewnia najlepszą w swojej klasie jakość obsługi klienta na konkurencyjnym rynku telekomunikacyjnym - przekonuje Redeleanu.

Na koniec ub.r. firma UPC Polska miała 1,45 mln klientów, którzy korzystali z 3,05 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej i usług telefonicznych, a zmalała liczba usług telewizji analogowej.

Przychody firmy zwiększyły się w skali roku o 0,8 proc. do 1,59 mld zł.

Dołącz do dyskusji: UPC Polska wprowadza usługi mobilne dla klientów indywidualnych i firm. Ceny od 10 do 55 zł miesięcznie

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Po pierwsze: ceny są kompletnie niekonkurencyjne (ewentualnie ze zniżką w pakietach może będzie lepiej). Po drugie: za Play, ich zasięg i "niezawodność" to ja dziękuję
odpowiedź
User
andrzej szymanski
Ha ha 😀 Dla porównania Play next wszystko bez limitu plus 50 GB internetu .
odpowiedź
User
jatak
Nie wiem czym oni chcą skusić klienta, bo przecież nie tymi cenami...
Brak nawet oferty z samymi rozmowami i smsami (na czym akurat mi by zależało) i ewentualnie dokupienia pakietu internetu według potrzeb.
Najniższa oferta śmieszna, a kolejna droga. Już lepiej zostać w play na kartę.
odpowiedź