SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC otwiera nowe salony Katowicach i Czeladzi

Operator kablowy UPC Polska otworzył w tym roku dwa nowe salony sprzedaży w Katowicach i Czeladzi. W centrach handlowych w Warszawie, Krakowie i Bydgoszczy ruszyły zaś stanowiska obsługi klienta.

W Katowicach salon UPC został otwarty przy ul. Młyńskiej, czyli tuż obok Galerii Katowickiej, natomiast w Czeladzi - w Centrum Handlowym M1. Dodatkowo w Szczecinie operator przeniósł salon do nowej lokalizacji w centrum miasta przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I).

Oprócz salonów działalność rozpoczęły również cztery nowe punkty obsługi klienta: w warszawskich centrach handlowych Atrium Promenada i Wola Park oraz krakowskim CH Zakopianka i bydgoskim Focus Mall.

UPC Polska ma obecnie 44 punkty obsługi i salony sprzedaży w Polsce. Sieć otwiera kolejne salony i punkty sprzedaży w centrach handlowych, a do końca tego roku chce dobić do 50 (więcej na ten temat).

Na koniec 2014 roku sieć UPC Polska miała 1,44 mln klientów (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: UPC otwiera nowe salony Katowicach i Czeladzi

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre
celujcie w Sosnowiec (np.PLAZA)
odpowiedź
User
sprawiedliwy
omijajcie szerokim lukiem wawe i kraków tu już po ofercie gigakablówki netii nie macie czego szukać :)
Zdeklasowała Was!
odpowiedź
User
kropka.
Rzecz nie w mnożeniu salonowych bytów, a w traktowaniu klienta jak zło konieczne. W Katowicach przy Murckowskiej nie ma gdzie zaparkować, w salonie pustki, ale za to automat z numerkami dla klienta działa cudnie! Infolinie z komunikatami dla idiotów, a maile w każdej sprawie bez peselu i numeru klienta idą do kosza. Marketing nie rozróżnia już istniejących klientów od obcych, własnych użytkowników olewając kompletnie! Czekam na konkurencję, bo jako wieloletni użytkownik mam ich dosyć!
odpowiedź