SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska ma 425,6 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu

UPC Polska miało na koniec II kw. br. 425,6 tys. klientów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu, 160,8 tys. usługi telefonicznej oraz ponad 1 mln klientów telewizji kablowej (w tym 160,4 tys. telewizji cyfrowej). UPC poinformowało, że planuje w tym roku zmiany w ofercie, w tym uruchomienie usługi wideo na żądanie (VoD).

"W ciągu drugiego kwartału 2009 r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do internetu wzrosła o 15 100, osiągając wynik 425 600. Stały wzrost sprzedaży jest m.in. konsekwencją udostępnienia w kwietniu br. nowego portfolio usług internetowych, w ramach którego operator zwiększył prędkości usług internetowych. Prędkość najszybszego na polskim rynku internetu została zwiększona do 30 Mb/s, przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. Także w kwietniu, UPC zaoferowało klientom nowe, bardziej atrakcyjne portfolio usług dla małych firm" - czytamy w komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl.

Spółka podała też, że w zasięgu jej sieci szerokopasmowych znajdują się ponad 2 miliony polskich gospodarstw domowych.

UPC Polska poinformowało też, że w okresie od końca marca do 30 czerwca pozyskało 37,8 tys. klientów telewizji cyfrowej.

"UPC konsekwentnie modernizuje swoją infrastrukturę, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych. Jeszcze w tym roku planowane są zmiany w ofercie, w tym m.in. wdrożenie usługi wideo na żądanie" - czytamy dalej.

UPC Polska jest częścią grupy Liberty Global. Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), udział spółki w polskim rynku dostawców internetu szerokopasmowego wynosił w 2008 r. 6,8% i był największy wśród dostawców telewizji kablowej. Jej udział w rynku telefonii stacjonarnej wynosił 1,4%.

Dołącz do dyskusji: UPC Polska ma 425,6 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl