UPC stawia na galerie handlowe. Chce mieć 50 punktów i salonów sprzedaży

Sieć kablowa UPC Polska otwiera kolejne salony i punkty sprzedaży w centrach handlowych. W tym roku ich liczba ma dobić do 50. - Chcemy, aby oferta naszych usług była łatwo dostępna dla klientów - przekonuje Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
UPC stawia na galerie handlowe. Chce mieć 50 punktów i salonów sprzedaży
Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk

- Ważne jest dla nas, aby obecni i potencjalni klienci mogli w dogodnej dla siebie chwili poznać szczegóły naszej oferty i wypróbować usługi, kupić je lub przedłużyć z nami umowę. Wychodzimy więc do klienta w miejscach, w których może nas zastać przez siedem dni w tygodniu - tak rozwój sieci punktów i salonów w centrach handlowych tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC Polska.

Dakowski podkreśla, że zarówno salony, jaki punkty sprzedaży zajmują się tym samym - sprzedażą usług i obsługą obecnych klientów. - Istotna różnica to wielkość lokalizacji - punkty są mniejsze niż salony - wyjaśnia.

W 2014 roku w centrach handlowych powstało w sumie dziewięć nowych salonów i punktów sprzedaży UPC. Znalazły się one m.in. w Katowicach (Silesia City Center), Gdańsku (Galeria Bałtycka), Krakowie (Galeria Kazimierz), Warszawie (Blue City) i Zabrzu (M1). W styczniu br. kolejny punkt otwarto w warszawskiej Atrium Promenadzie.

Spółka planuje rozbudowę sieci sprzedaży o kolejne galerie. - Łącznie będzie to ponad 50 lokalizacji - mówi Dakowski, pytany o plany na ten rok.

Poza otwieraniem nowych punktów, UPC Polska planuje przeniesienie kilku starszych salonów do bardziej atrakcyjnych miejsc, zarówno z punktu widzenia klienta (np. łatwiej tam o miejsce parkingowe), ale też z punktu widzenia firmy (większy ruch i szansa na pozyskanie nowych abonentów).

-  Inwestujemy też w istniejące salony, wyposażając je m.in. w standy pokazujące możliwości nowej platformy Horizon i biblioteki MyPrime oraz strefy dla najmłodszych - mówi Tomasz Dakowski.

Czy jest sens otwierać nowe stacjonarne miejsca sprzedaży, skoro w ostatnich latach mocno rozwinął się kontakt z abonentami przez telefon i internet? - Nie wszyscy klienci są tacy sami, i to dotyczy także oczekiwań co do formy zakupu i kontaktu - podkreśla Dakowski.

Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. obsługiwała 1,42 mln klientów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]