W nowej ofercie internetowej jest pięć pakietów internetowych z następującymi prędkościami pobierania danych: 10 Mb/s, 30 Mb/s, 60 Mb/s, 120 Mb/s oraz 150 Mb/s. W cenie dotychczas najbardziej popularnej usługi 25 Mb/s klienci otrzymają 60 Mb/s (szczegóły w tabeli). Klienci będą mogli także korzystać z lepszych parametrów kont mailowych, mając do dyspozycji m.in. 3 konta emailowe, większe skrzynki pocztowe o pojemności 5 GB, czy e-maile o załącznikach nawet do 20MB.
Nowe portfolio to także ulepszone taryfy telefoniczne w niższych cenach: Minuty do wszystkich 60 (w cenie 40 zł), Minuty do wszystkich 240 (w cenie 70 zł) oraz Minuty do wszystkich 360 (w cenie 95 zł). Taryfy te dodatkowo zostają wzbogacone o 100 minut do wykorzystania w sieci UPC. Dodatkowo w ramach pakietu minut można dzwonić do ponad 40 krajów świata bez dodatkowych kosztów. Do 95 zł obniżona została cena taryfy Minuty non-stop Europa i Świat, która umożliwia w ramach abonamentu nielimitowane połączenia na numery stacjonarne w Polsce i ponad 40 krajach.

Nowe promocyjne pakiety to sześć zestawów złożonych z dwóch lub trzech usług: telewizji cyfrowej i internetu lub telewizji cyfrowej, internetu i telefonu. Będą one dostępne 50 proc. taniej nawet przez trzy pierwsze miesiące. Dodatkowo, klienci będą mieli możliwość wzbogacenia każdego z nich o opcje dodatkowe. Każdy pakiet z taryfą „Minuty do wszystkich” zostanie wzbogacony o dodatkowy pakiet 100 minut do wykorzystania w sieci UPC. Klienci otrzymają również możliwość korzystania z Pakietu Super HD z 15 kanałami w wysokiej rozdzielczości, już od 10 zł miesięcznie.
Z nowych ofert mogą skorzystać nowi klienci operatora lub dotychczasowi, którzy zdecydują się na podpisanie nowej umowy promocyjnej. Od marca br. oferty te będą pod marką UPC dostępne także dla wszystkich klientów sieci Aster (więcej na ten temat).











