Na koniec III kwartału br. UPC Polska obsługiwało 1 429 700 klientów, co oznacza wzrost o 14,2 tys. osób względem okresu rok wcześniej.
Największą część bazy abonenckiej UPC stanowią bez zmian klienci usługi telewizyjnej, których na koniec września br. było 1 207 000. To o 20,9 tys. więcej niż rok wcześniej (wzrost o 1,7 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-polska-kupuje-multimedia-polska-za-3-mld-zl ##
Abonenci cały czas migrują z oferty analogowej do cyfrowej. Na koniec III kwartału br. UPC Polska obsługiwała już 990,3 tys. klientów telewizji cyfrowej (wzrost o 5,7 proc.). Liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej ciągle spada - na koniec września wyniosła 216,7 tys. (spadek o 13,2 proc.).
Z kolei liczba korzystających z szerokopasmowego internetu UPC wyniosła już 1 086 100, co oznacza wzrost o 6,5 proc. Operator podaje, że 91,6 proc. klientów korzysta z internetu o prędkości co najmniej 30 Mb/s.

O 9,2 proc. wzrosła natomiast liczba klientów telefonii stacjonarnej UPC. Na koniec września br. operator miał już 631,9 tys. takich abonentów.
Łącznie klienci sieci UPC Polska na dzień 30 września br. korzystali z 2 925 000 usług (rok wcześniej z 2 784 000). Trzy usługi, tj. telewizja, internet i telefonia, uruchomione miało ponad 39 proc. wszystkich klientów, czyli około 560 tys. abonentów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polaczenie-multimedia-polska-z-upc-znakiem-wspolczesnych-czasow-opinie ##











