SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Uroda Życia” z kampanią za 4,5 mln zł. Pismo promuje Agata Kulesza (wideo)

Wprowadzenie na rynek miesięcznika “Uroda Życia” (Edipresse Polska) wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Agata Kulesza. Wydawnictwo na kilkumiesięczną akcję promocyjną przeznaczyło 4,5 mln zł.

Na potrzeby kampanii odbywającej się pod hasłem „Czytaj dla przyjemności” zrealizowano spot reklamowy, w którym wystąpiła Agata Kulesza. Film nakręcono w Kotlinie Kłodzkiej. Jest on od 9 września br. emitowany w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne Polsatu i TVN),

Poza tym działania promocyjne obejmują radio (Radio ZET, Chilli ZET), prasę (tytuły własne Edipresse), internet (Ipla, Player.pl, vod.tvp.pl, Onet.pl), kino (Multikino), outdoor (publiproxy, citylighty, backlighty), stacje BP oraz punkty sprzedaży (salony Relay, InMedio, Empik, Kolporter).

Pomysł kreatywny kampanii powstał w agencji Walk, a spot nakręciła firma D 35. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia Group. Akcja promocyjna potrwa kilka miesięcy.

Magazyn “Uroda Życia” ukaże w piątek 10 października br. Jest to miesięcznik luksusowy skierowany do dojrzałych kobiet. Redaktor naczelną pisma jest Anna Maruszeczko.

Dołącz do dyskusji: “Uroda Życia” z kampanią za 4,5 mln zł. Pismo promuje Agata Kulesza (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marlena
Bardzo dobry pomysł z Kuleszą, to wybitna aktorka, kojarząca się z konkretnym dorobkiem i bardzo dużymi osiągnięciami.
odpowiedź
User
zauroczona
Dla mnie super - kupiłam i na szybko przejrzałam - pierwsze wrażenie- bardzo dużo do czytania - jest kilka materiałów które na 100% przeczytam.
odpowiedź
User
Ania
Kulesza jest dobra, ale była już wszędzie. Dla niej tego pisma nie kupię. 4,5 mln na kampanię, a dziennikarzom pewnie będą płacić jak kasjerkom w Tesco lub szukać studentów na darmowe staże. Z tego żadne pismo nie powstanie, a kilka już padło. Ale powodzenia! Może w końcu ktoś zrobi magazyn dla kobiet jak Twój Styl sprzed 20 lat. Tylko w tamtych czasach dziennikarzy zatrudniano jeszcze na etatach.
odpowiedź