Swój niepobity do dzisiaj rekord świata Usain Bolt ustanowił w 2009 r. podczas lekkoatletycznych mistrzostw świata w Berlinie.
Teraz wyczyn sprintera postanowiła wykorzystać agencja BBH do promocji Virgin Media kojarząc niespotykaną szybkość Bolta z dostępem do internetu oferowanym przez Virgin. Reklamowy spot trwający ponad 1,5 min. został podzielony na kilka opowieści, z których każda trwa 9,58 sekundy - dokładnie tyle ile wynosi wyśrubowany przez Bolta rekord na 100 metrów.
W kolejnych sekwencjach widz może poznać biegacza w różnych sytuacjach - podczas treningu, w czasie zabawy albo uchwyconego w zwykłych życiowych sytuacjach.

- To nasza najlepsza kampania pokazująca siłę prędkości i wszystkie emocje z tym związane. Trudno było wyobrazić sobie lepszy symbol tego wszystkiego niż Usain Bolt - przyznał w rozmowie z serwisem Adweek Kerris Bright, szef marketingu Virgin Media.











