SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Ustrzel nagrody” w promocji Tymbarku

Pod hasłem „Ustrzel nagrody” startuje promocja napojów Tymbark (Maspex Wadowice), które jednocześnie pojawiają się w dwóch nowych wersjach smakowych. Za przygotowanie i obsługę akcji zajmuje się Grupa 3.

„Ustrzel nagrody” w promocji Tymbarku

W ramach promocji „Ustrzel nagrody” należy zbierać kody umieszczone na opakowaniach napojów Tymbark o pojemności 250 i 500 ml. Potem trzeba je wysyłać smsem lub wpisywać na stronie tymbark2012.pl.

Jeśli w ciągu całej promocji zgłosi się 30 kodów, otrzyma się pendrive w kształcie piłkarskiego kapselka (co miesiąc do rozdania jest aż 2012 takich pendrive’ów). Natomiast 10 kodów wysłane w ciągu tygodnia bierze udział w losowaniu smartfonów Samsung Galaxy Note, kamer Samsung HMX-S15 i aparatów fotograficznych Samsung MultiView MV800. Akcję przygotowała i obsługuje agencja Grupa 3.


Jednocześnie do sprzedaży wprowadzono dwa nowe miętowe smaki Tymbarka: malina-mięta i cytryna-mięta. Wcześniej napój był dostępny w wersji jabłko-mięta.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ustrzel nagrody” w promocji Tymbarku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
Wygrał ktos w to?
warto grac?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing