SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią

W jesiennej ramówce wśród codziennych programów reporterskich największą popularnością cieszy się emitowany w TVN magazyn „Uwaga!”. Zdecydowanie najsłabiej wypada zaś „Reporter polski” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 1 września do 23 października br. wśród programów interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45 magazyn „Uwaga!”. Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,82 mln widzów, co przełożyło się na 18,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajmuje emitowana od poniedziałku do piątku o 16.15 w Polsacie „Interwencja”, której średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 1,35 mln osób (18,61 proc. udziału).

Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez Dwójkę w dni powszednie o 17.25 magazyn „Reporter polski”, który ogląda tylko 236 tys. widzów (2,53 proc. udziału). Magazyn ten w formule codziennej emitowany jest od września br., w poprzednich sezonach nadawano go raz w  tygodniu.

Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku

Wszyscy 4+

Tytuł

Kanał

AMR

SHR %

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

2 816 444

18,79%

INTERWENCJA /MAG.REP.POL./

Polsat

1 346 632

18,61%

REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./

TVP2

236 391

2,53%


Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera także należy do „Uwagi” (1 mln widzów; 18,39 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje „Interwencja” TVN (375 tys.; 14,56 proc.), a na ostatniej lokacie podium klasyfikuje się „Reporter polski” (tylko 79 tys.; 2,45 proc.).

Średnia oglądalność programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku

Wszyscy 16-49

Tytuł

Kanał

AMR

SHR %

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

1 003 451

18,39%

INTERWENCJA /MAG.REP.POL./

Polsat

374 646

14,56%

REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./

TVP2

79 366

2,45%


W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Uwagi!” pokazano 8 października br. Zgromadził on przed telewizorami 3,27 mln widzów. „Interwencja” najwięcej widzów zgromadziła 22 października (1,98 mln osób), a „Reporter polski” - 14 października (367 tys.).

Najchętniej oglądane wydania programów reporterskich w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

Tytuł

Kanał

AMR

SHR %

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

08-10-2014

19:53

20:09

3 269 780

21,39%

Wirtualnemedia.pl

INTERWENCJA /MAG.REP.POL./

Polsat

22-10-2014

16:18

16:32

1 982 655

21,82%

Wirtualnemedia.pl

REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./

TVP2

14-10-2014

17:25

17:50

366 590

3,54%


W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich magazynów reporterskich emitowanych w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) w okresie od 1 września do 23 października 2014 roku, które w ciągu tygodnia mają przynajmniej pięć odcinków premierowych.

Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” na czele magazynów interwencyjnych. „Reporter polski” z bardzo słabą widownią

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Z tego zestawu Interwencja jest najciekawsza
odpowiedź
User
Nickos
Z tego zestawu Interwencja jest najciekawsza.
odpowiedź
User
Yrga
Z tego zestawu to "Reporter polski" jest jedynym prawdziwym programem o realnym życiu Polaków. Reszta to szukanie sensacji. No ale widz nie lubi prawdy, widz chce się podniecać i histeryzować. Mimo to - gratulacje dla TVP za odwagę mówienia rzeczy prawdziwych!
odpowiedź