“Uważam Rze Historia” z podwojonym nakładem, rekordowe zainteresowanie

Wydawnictwo Presspublica zdecydowało się na podwojenie nakładu pierwszego numeru miesięcznika “Uważam Rze Historia”, który ukazał się w miniony czwartek. Powodem jest bardzo duża popularność pisma, które już wyprzedało się w części punktów sprzedaży.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Pierwotny nakład “Uważam Rze Historia” wynosił 60 tys. egz., dodruk wynosi 59 tys. egz., czyli drugie tyle. Ta liczba wynika z zamówień kolporterów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny “Uważam Rze”.

Dodrukowany nakład miesięcznika ma trafić do sprzedaży na początku tygodnia, najprawdopodobniej we wtorek.

Głównym tematem pierwszego, 100-stronicowego wydania „Uważam Rze Historia” są ubecy. Metody ich działania opisał prof. Andrzej Paczkowski, a o nadreprezentacji Żydów w bezpiece napisał Piotr Gontarczyk. Numer zawiera także m.in. teksty o Zbrodni Katyńskiej i Poli Negri, komiks historyczny, felietony, recenzje czy mapy. Cena magazynu to 6,90 zł. Wspiera go kampania reklamowa w mediach Presspubliki, w radiu i w internecie (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero