“Uważam Rze Historia” z podwojonym nakładem, rekordowe zainteresowanie

Wydawnictwo Presspublica zdecydowało się na podwojenie nakładu pierwszego numeru miesięcznika “Uważam Rze Historia”, który ukazał się w miniony czwartek. Powodem jest bardzo duża popularność pisma, które już wyprzedało się w części punktów sprzedaży.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Pierwotny nakład “Uważam Rze Historia” wynosił 60 tys. egz., dodruk wynosi 59 tys. egz., czyli drugie tyle. Ta liczba wynika z zamówień kolporterów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny “Uważam Rze”.

Dodrukowany nakład miesięcznika ma trafić do sprzedaży na początku tygodnia, najprawdopodobniej we wtorek.

Głównym tematem pierwszego, 100-stronicowego wydania „Uważam Rze Historia” są ubecy. Metody ich działania opisał prof. Andrzej Paczkowski, a o nadreprezentacji Żydów w bezpiece napisał Piotr Gontarczyk. Numer zawiera także m.in. teksty o Zbrodni Katyńskiej i Poli Negri, komiks historyczny, felietony, recenzje czy mapy. Cena magazynu to 6,90 zł. Wspiera go kampania reklamowa w mediach Presspubliki, w radiu i w internecie (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"