“Uważam Rze” liderem, wyprzedził “Politykę” i “Gościa”

“Uważam Rze” miał najwyższą sprzedaż w segmencie tygodników opinii w czerwcu br. Większość tytułów zakończyła szósty miesiąc br. na minusie, najwięcej stracił “Przekrój”. Zyskały za to “Gazeta Polska”, “Wprost” i “Newsweek”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem tygodnika “Uważam Rze. Inaczej Pisane” (Presspublica) w czerwcu br. wyniosła 131 436 egz. To trzeci najlepszy wynik tego tytułu od czasu wprowadzenia go na rynek w lutym br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję utrzymała “Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy), której sprzedaż zmalała o 5,79 proc. W czerwcu br. sprzedała się ona w nakładzie 130 438 tys. egz.

Na trzecie miejsce z pierwszego spadł “Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej “Gość Niedzielny”), którego wynik sprzedażowy zmalał jeszcze bardziej, bo o 8,85 proc. do liczby 129 636 egz.

Liderem wzrostu w czerwcu br. była ponownie “Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), zajmująca szóstą lokatę. Jej sprzedaż ogółem poszła do góry o 30,89 proc. i wyniosła 65 636 egz. Sporo zyskał też “Wprost” (AWR “Wprost”, + 23,41 proc.).

Na największym minusie szósty miesiąc br. zakończył “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój). Zanotował on spadek o 16 proc. do 31 614 egz., ale utrzymał się na miejscu siódmym.

Porównując dane z czerwca br. do danych z maja br. widać, że większość tygodników zanotowało spadki, najwięcej straciły “Przewodnik Katolicki” i “Gość Niedzielny”, na przeciwnym biegunie znalazł się “Wprost”.

Wśród tygodników z przedrukami z prasy polskiej i zagranicznej liderem w czerwcu br. był niezmiennie “Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego sprzedaż ogółem spadła o 2,01 proc. i wyniosła 351 359 proc. 

 

Uwaga! Prezentowane w tekście tego artykule dane opierają się na wskaźniku “sprzedaż ogółem” - jest to sprzedaż gazet w kioskach i w prenumeracie. W tabelce umieściliśmy też wyniki z kategorii "rozpowszechnianie płatne razem", które obejmuje - oprócz sprzedaży ogółem - sprzedaż w ramach której gazety zostały sprzedane po cenie nie niższej niż 30 proc. ceny egzemplarzowej i nie spełniają warunków sprzedaży egzemplarzowej lub prenumeraty. Na przykład są sprzedane przez wydawcę w celu dalszego bezpłatnego rozpowszechniania (np. w samolotach, PKP, hotelach itp.) lub na podstawie umów barterowych w zamian za towary lub usługi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu