„Uwolnij Świętego Mikołaja” w kampanii Asus
Pod hasłem „Uwolnij Świętego Mikołaja” przebiega bożonarodzeniowa kampania reklamowa laptopów Asus. Akcja obejmuje specjalny serwis internetowy i portale społecznościowe.
Kreacja bożonarodzeniowej kampanii reklamowej laptopów Asus pokazuje przeszkody, które napotyka Święty Mikołaj przy rozwożeniu prezentów, ponieważ korzysta z komputera stacjonarnego. Internauci mogą pomóc Świętemu Mikołajowi, poprawnie odpowiadając na pytania. Kampania jest skierowana do młodych użytkowników sieci, którzy są w niej aktywni i są otwarci na nowinki technologiczne.
W ramach akcji 10 grudnia uruchomiono serwis uwolnijmikolaja.pl, w którym znajdują się filmiki z zabawnymi perypetiami Świętego Mikołaja oraz prowadzony jest konkurs polegający na przesyłaniu linków znajomym. Witryna ta jest reklamowana na wybranych portalach społecznościowych (Facebook, Grono) oraz na najciekawszych blogach i stronach dla pasjonatów różnych dziedzin. Ponadto w serwisach społecznościowych Facebook i Nasza-Klasa stworzono profile Świętego Mikołaja.
Pomysłem i przygotowaniem kampanii – zaplanowanej do 22 grudnia – zajęła się agencji Monday PR, która również na bieżąco obsługuje tę akcję.
Dołącz do dyskusji: „Uwolnij Świętego Mikołaja” w kampanii Asus