SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media traci wieloletniego klienta

Firma Amica, producent sprzętu gospodarstwa domowego rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrała agencję T&Pm, należącą do GroupM (WPP).

T&Pm odpowiadać będzie za planowanie i zakup mediów online i offline. O wyborze T&Pm zdecydowało najlepsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta, bogate doświadczenie zespołu w obszarze strategii i analityki oraz unikalne narzędzia. 

- Cieszymy się, że będziemy współpracować z tak dynamiczną firmą jak Grupa Amica i wspierać jej dalszy rozwój oferując szeroki zakres usług i dostęp do najlepszych ekspertów i narzędzi– skomentował Tomasz Skowroński, managing director CEE z T&Pm.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Wygrana T&Pm oznacza koniec współpracy między Amicą a agencją Value Media, należącą do Group One. Ta zajmowała się nieprzerwanie jej obsługą mediową od 14 lat. 

Dołącz do dyskusji: Value Media traci wieloletniego klienta

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wilk z Czerskiej
Hahahaha Value pokonane własną PR-ową bronią. Sam wielokrotnie pisali że konkurencja traci klienta na ich rzecz, a tu cyk. Nosił wilk razy kilka...
odpowiedź
User
qaz
Współpraca zapewne na rok, bo to klient który robi przetarg co roku.
odpowiedź