Value Media obronił internetowy budżet mediowy PKO BP

Dom mediowy Value Media (należący do holdingu Group One) nadal będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów w internecie dla PKO Banku Polskiego. Umowę przedłużono o rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Value Media pracuje dla PKO BP od trzech lat, zajmując się obsługą mediową w internecie.

Umowa została przedłużona o rok w wyniku przetargu. Nie podano, które inne domy mediowe brały w nim udział.

Przypomnijmy, że PKO BP niedawno przedłużył umowę na obsługę reklamową w internecie z agencją OS3 (więcej na ten temat).

Od lutego br., po zakończeniu kilkuletniej współpracy z Szymonem Majewskim, reklamy PKO BP pokazują reakcje organizmów klientów na usługi banku - w obecnej kampanii pożyczki Mini Ratka prezentowane są dobre myśli (zobacz szczegóły).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?