Value Media obronił internetowy budżet mediowy PKO BP

Dom mediowy Value Media (należący do holdingu Group One) nadal będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów w internecie dla PKO Banku Polskiego. Umowę przedłużono o rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Value Media pracuje dla PKO BP od trzech lat, zajmując się obsługą mediową w internecie.

Umowa została przedłużona o rok w wyniku przetargu. Nie podano, które inne domy mediowe brały w nim udział.

Przypomnijmy, że PKO BP niedawno przedłużył umowę na obsługę reklamową w internecie z agencją OS3 (więcej na ten temat).

Od lutego br., po zakończeniu kilkuletniej współpracy z Szymonem Majewskim, reklamy PKO BP pokazują reakcje organizmów klientów na usługi banku - w obecnej kampanii pożyczki Mini Ratka prezentowane są dobre myśli (zobacz szczegóły).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta