SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media dla producenta planszówek Trefl

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl.

Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.

Wraz z wygranym przetargiem Value Media rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną firmy Trefl, producenta puzzli i gier planszowych. Trefl ma w swoim portfolio kilkanaście marek i około 2000 produktów, sprzedawanych do ponad 50 krajów na całym świecie.

- Value Media w zaprezentowanej strategii doskonale zaadresowało nasze potrzeby wynikające z obszerności portfolio Trefl oraz ciągłego rozwoju digitalizacji procesów sprzedaży. Wybraliśmy do współpracy partnera, który w rekomendacji doboru kanałów marketingowych wziął pod uwagę wszelkie dane biznesowe, wiedzę o naszych konsumentach i ich potrzebach oraz przedstawił plan realizacji oparty na synergii działań online i offline” - Aleksandra Krzymińska, Dyrektor Działu Marketingu Produktów TREFL SA

Pierwsze działania na szeroką skalę ruszą już w październiku wraz z jesienną komunikacją ponad 20 projektów klienta.

Współpraca Value Media z Trefl rozpoczęła się z początkiem września.

Dołącz do dyskusji: Value Media dla producenta planszówek Trefl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl