SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media z 208 mln zł wpływów i 2,5 mln zł zysku netto

W ub.r. dom mediowy Value Media, należący do holdingu Group One, zanotował wzrost przychodów o 2,7 proc. do 208,13 mln zł, a przy zwiększeniu się kosztów operacyjnych o 3,9 proc. do 204,47 mln zł jego zysk netto zmalał z 4,77 do 2,55 mln zł.

Przychody Value Media od innych firm należących do Group One poszły w górę z 1,22 do 4,35 mln zł. Na zeszłoroczną kwotę złożyło się przede wszystkim 2,56 mln zł od Mediaplus Warsaw, a także 597,1 tys. zł od domu mediowego RL Media (uruchomionego w październiku 2017 roku wspólnie z Robertem Lewandowskim) oraz 570 tys. od Labcon.

Natomiast koszty poniesione na rzecz innych spółek z Groupe One wyniosły w ub.r. 50,9 mln zł, z czego 40,93 mln zł poszło na rzecz SalesTube, 6,32 mln zł na rzecz spółki Group One, a 2,54 mln zł na rzecz Labcon.

Wyższe koszty, mniejsza rentowność

Wydatki operacyjne Value Media zwiększyły się znacznie mocniej od wpływów - ze 196,75 do 204,47 mln zł, czyli o 3,9 proc. Koszty usług obcych (czyli głównie zakupu powierzchni reklamowych) poszły w górę ze 190,37 do 197,8 mln zł.

Natomiast nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 3,1 do 3,37 mln zł, ma zużycie materiałów i energii - z 306 do 322,5 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 577,9 do 716,6 tys. zł. Wydatki na amortyzację zmalały z 1,36 do 1,25 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 913,4 do 908,6 tys. zł.

W konsekwencji pogorszyły się wyniki rentowności Value Media, zwłaszcza że pozostałe koszty operacyjne zwiększyły się z 496,9 do 787,3 tys. zł, koszty finansowe - z 647,1 do 895,7 tys. zł, a wpływy finansowe zmalały z 75,7 do 0,7 tys. zł.

Zysk sprzedażowy spadł z 5,98 do 3,66 mln zł, zysk operacyjny - z 6,48 do 4,02 mln zł, zysk brutto - z 5,91 do 3,12 mln zł, a zysk netto - z 4,77 do 2,55 mln zł.

95 proc. udziałów Value Media ma Group One, a 5 proc. - członek zarządu spółki Bartłomiej Kamiński. Na początku września udziałowcy zdecydowali, że jej zeszłoroczny zysk netto w całości zostanie przeznaczony na kapitał zapasowy.

Dołącz do dyskusji: Value Media z 208 mln zł wpływów i 2,5 mln zł zysku netto

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
POsiałem się
To taka agencja gdzie prezes do klientów mówi WUJKU.
Kiedy służby sprawdzą te taczki rozliczeń przewożonych to tu to tam?
odpowiedź
User
Piter
Służby pewnie się nie ruszą. Chyba, że ktoś będzie miał w tym interes.
Jak masz jakieś info może daj cynk do niektórych mediów. Może podchwycą.
odpowiedź