Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową PKP Intercity. O budżet w wysokości 11,3 mln zł konkurował z Arena Media (Havas Media Group), MullenLowe MediaHub i Zenith (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W prowadzonym od listopada ub.r. przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii prowadzonych przez PKP Intercity zgłosiły się cztery domy mediowe: Value Media, Zenith, Arena Media Communications i MullenLowe MediaHub.

Value Media zaproponował cenę 11,23 mln zł, Zenith - 11,98 mln zł, Arena Media - 11,27 mln zł, a MullenLowe MediaHub - 12,46 mln zł. Budżet mediowy, jaki spółka PKP Intercity zamierza przeznaczyć na planowane działania, wynosił natomiast 11,316 mln zł.

W finale przetargu przewoźnik wybrał ofertę Value Media, trzy pozostałe zostały odrzucone. Value Media zajmie się dla PKP Intercity m.in. doradztwem przy prowadzonych kampaniach reklamowych, planowaniem i zakupem mediów na potrzeby ich realizacji.

Umowa będzie obowiązywała przez rok od 1 marca br.

Poprzednio obsługą mediową PKP Intercity zajmował się dom mediowy MEC wybrany przez przewoźnika w przetargu pod koniec 2015 roku. Umowa była zawarta do września 2017 r., a jej wartość opiewała na 18 mln zł. Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy zajmował się planowaniem i zakupem mediowym dla przewoźnika w ostatnich miesiącach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska