SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Virgin Mobile Polska: niedługo postpaid i duża kampania, za 3 lata milion klientów

- Za trzy lata chcemy mieć milion użytkowników - zapowiada Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający startującej właśnie sieci komórkowej Virgin Mobile Polska. Za kilka tygodni ruszy duża kampania reklamowa sieci.

Virgin Mobile Polska oficjalnie rozpoczęło świadczenie usług telefonicznych i dostępu do internetu mobilnego w modelu prepaidowym. Sieć oferuje startery o wartości 8 zł oraz doładowania 10-, 30- i 50-złotowe, natomiast minuta połączenia głosowego i wideo do wszystkich sieci telefonicznych w kraju kosztuje 19 groszy, SMS - 12 groszu, MMS - 25 groszy, a każde 5 kB danych wysyłanych i odbieranych z internetu - grosz (zobacz szczegóły, także roamingu). Virgin Mobile proponuje też 10 modeli telefonów oraz promocję, w której do końca roku co miesiąc otrzymuje się za darmo 250 MB na transfer z internetu (przeczytaj więcej).

>>> Analitycy o Virgin Mobile w Polsce: będzie ciężko o klientów, trzeba szukać niszy

Obecnie startery Virgin Mobile Polska są sprzedawane w 3 tys. punktów w całym kraju, a doładowania - w 30 tys. Do końca br. dystrybucja ma zostać rozszerzona do ponad 20 tys. punktów ze starterami i 100 tys. z doładowaniami.

Przedstawiciele Virgin Mobile Polska podkreślają, że użytkowników chcą pozyskiwać i utrzymywać m.in. wysokim poziomem ich obsługi. Sieć umożliwia klientom kontaktowanie się z nią poprzez bezpłatną infolinię telefoniczną oraz specjalną aplikację internetową (dostępną m.in. na facebookowym fanpage’u sieci). - W naszym centrum obsługi klienta są zatrudnieni tylko nasi pracownicy, z którymi my jako kierownictwo jesteśmy w stałym i bliskim kontakcie. Nie zlecamy tego jakimś zewnętrznym firmom - podkreśla Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska. W firmie pracuje obecnie kilkadziesiąt osób, z czego mniej więcej połowa w dziale sprzedaży.

Drugą zaletą sieci mają być różnego rodzaju bonusy i usługi dla użytkowników - nie tylko związane z telekomunikacją, ale też szeroko rozumianą rozrywką (np. darmowe bilety na różne wydarzenia i imprezy). - Chcemy zaprosić naszych użytkowników, żeby współtworzyli tę ofertę dodatkowych usług, wskazując nam, co najbardziej ich interesuje. Przykładowo już teraz rusza konkurs, w którym szukamy pomysłów na zaaranżowanie naszego biura - opisuje Gniewek. - Bonusami będziemy nagradzać nie tylko nowych klientów, za dołączenie do naszej sieci, lecz również tych stałych użytkowników, za to że długo są z nami - dodaje.

>>> Łukasz Wejchert mniejszościowym udziałowcem Virgin Mobile Polska

Tomasz Gniewek deklaruje, że sieć planuje w ciągu trzech lat pozyskać około miliona klientów. - Przy czym pierwszy rok będzie dla nas stał pod znakiem rozbudowy sieci dystrybucji i dokładnego przedstawienia użytkownikom naszej oferty - zaznacza. Sieć w dłuższej perspektywie czasowej planuje wprowadzenie do swojej oferty usług abonamentowych. Z kolei za kilka miesięcy ma ruszyć jej program CSR skierowany do młodych biznesmenów.

Obecnie Virgin Mobile Polska jest reklamowana w internecie (m.in. poprzez działania na Facebooku) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Natomiast za kilka tygodni ruszy szerokozasięgowa kampania reklamowa informująca o starcie sieci. Kreację przygotowuje agencja Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem, do niedawna dyrektorem kreatywnym DDBO Warszawa. Będą to reklamy stworzone specjalnie na polski rynek, a nie adaptacje globalnych przekazów. Akcja obejmie wszystkie najważniejsze media na czele z telewizją, a za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mindshare.



Dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska Marcin Wieczorkowski nie ujawnia, ile sieć przeznaczy na działania reklamowe do końca br. czy w pierwszym roku swojego działania. Mówi jedynie, że będą to wydatki porównywalne z budżetami marketingowymi segmentów prepaidowych głównych operatorów.
 

Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile Polska: niedługo postpaid i duża kampania, za 3 lata milion klientów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WM
Ta reklama w newsie rozpierdoliła wam stronę - WM.
odpowiedź
User
nabity
BRAK ZASIEGU!!!!!!!!!!!!!!!! zanim kupisz starter sprawdz zasieg!!!!!!!!!!!!! na prowincji era orange plus jak najlepiej (virgin brak zasiegu)
odpowiedź
User
lanckor
Mi tam nie odpowiada, bo nic smsowego nie wymyślili na miarę pakietu Heyah za 3,90zł. Poważny minus.
odpowiedź