“Viva!” łączy swój plebiscyt z akcją charytatywną

“Viva!” (Edipresse Polska) wystartowała z 9. edycją plebiscytu “Viva! Najpiękniejsi”, w którym czytelnicy wybierają najpiękniejszych celebrytów. W tym roku po raz pierwszy towarzyszy mu akcja na rzecz utalentowanych dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nazwa plebiscytu została zmieniona na „Viva! Najpiękniejsi. I ty możesz sięgnąć gwiazd”. Wszyscy dotychczasowi laureaci konkursu z lat 2002-2010 stworzyli kapitułę, która podjęła decyzję o wyborze dwanaściorga dzieci do programów stypendialnych. Wytypowane dzieci otrzymają pomoc finansową w postaci 12-miesięcznego stypendium. Stypendyści i członkowie kapituły wystąpili razem także w teledysku, który promować będzie akcję.

W tym roku fundatorem stypendium jest Edipresse Polska, które we współpracy merytorycznej z Fundacją Przyjaciółka będzie wspierać rozwój zdolności wybranych stypendystów. Fundusze na następne edycje akcji będą pozyskiwane poprzez SMS-y, licytacje oraz od firm współpracujących z Edipresse.

>>> Rewolucja: “Viva!” została wyprzedzona przez “Galę” W ramach 9. odsłony plebiscytu czytelnicy “Vivy!” tradycyjnie wybiorą najpiękniejszą i najpiękniejszego. Wśród nominowanych pań znalazły się: Monika Brodka, Doda, Edyta Górniak, Małgorzata Kożuchowska, Joanna Krupa, Monika Kuszyńska, Anna Mucha, Weronika Rosati, Anja Rubik i Małgorzata Socha. Nominowani panowie to z kolei: Piotr Adamczyk, Maciej Dowbor, Krzysztof Hołowczyc, Jan Kliment, Olivier Janiak, Maciej Kurzajewski, Rafał Królikowski, Czesław Mozil, Marcin Prokop i Borys Szyc. Głosować można do 7 stycznia br., a jego wyniki zostaną ujawnione w lutym 2012 roku.

Ogłoszenie dziewiątej edycji plebiscytu „Viva! Najpiękniejsi” miało miejsce na łamach numeru “Vivy!”, który ukazał się w środę 9 listopada br. (wyjątkowo dzień wcześniej). Wydanie ma trzy mutacje: bez dodatku w cenie 5,99 zł, z płytą DVD z filmem Andrzeja Wajdy „Tatarak” w cenie 19,99 zł oraz z filmem DVD „Kwiat pustyni” w cenie 19,98 zł. Łączny nakład wyniósł 260 tys. egzemplarzy.

Sprzedaż wydania jest wsparta kampanią reklamową obejmującą prasę (tytuły własne Edipresse), internet oraz punkty sprzedaży.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych