SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Viva Polska liderem, Eska TV do góry o 114 proc.

Wszystkie kanały muzyczne w lutym br. zanotowały wzrosty oglądalności. Najbardziej wzrosła widownia Eska TV, a liderem pozostaje Viva Polska.

Udział stacji Viva Polska w lutym br. wyniósł 0,61 proc. po wzroście o 2,5 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał 4Fun.tv, który zanotował wzrost o 21 proc. do 0,29 proc. Zajmująca trzecie miejsce Eska TV zwiększyła swój udział o 114 proc. do 0,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

 

lutywszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Viva Polska40 3820,59442 2010,609
4FunTv16 2020,23819 9490,288
Eska TV2 8980,0436 3900,092
Rebel.tv--6290,009
 
MTV Polska20 1210,29620 1370,291


W grupie widzów w wieku 13-29 lat Viva Polska także była liderem, ale zanotowała spadek o 11,3 proc. Z kolei Eska TV w tej grupie miała mniejszy wzrost niż wśród wszystkich widzów, bo wyniósł on 82,1 proc. 

lutywszyscy 13-29
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Viva Polska20 8922,02018 4401,792
4FunTv7 6330,7389 1460,889
Eska TV1 2670,1232 3080,224
Rebel.tv--2710,026
 
MTV Polska11 2931,09211 7951,146


Najpopularniejszym programem w lutym br. na antenie Viva Polska magazyn “Disco ponad wszystko”, który zgromadził aż 276 tys. widzów. 

Raport top programów
Viva Polskawszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
DISCO PONAD WSZYSTKO275 5632,685
100 KLIPOW KTORE WSTRZASNELO VIVA270 9512,473
HOT OR NOT171 8461,473
COMET /RELACJA /170 7551,432
IN & OUT /PROGR.MUZ./156 0731,704
CLUB CHARTS152 3881,376
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./142 7532,068
10 NA 10134 6461,374
CHARTSURFER /PROG. MUZ. POL./126 4181,165
CRIBS PL121 1672,696

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, Eska TV do góry o 114 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomekkmk
Nie ma to jak disco polo , najwidoczniej jest zapotrzebowanie na taką muzykę a gustach się nie dyskutuje
odpowiedź