„Viva!” w I kwartale wyprzedziła „Flesz”. Zyskała tylko „Gala”

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej stracił „Flesz”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w I kwartale 2015 roku wyniosła 248 207 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku była ona niższa o 14,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jednak spadek sprzedaży ogółem wynoszący 12,55 proc. i średni wynik na poziomie 204 750 egz.

Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się w ciągu roku o 24,09 proc. do 131 597 egz.

Zaś największy spadek (wynoszący aż 43,97 proc.) odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł z trzeciego na miejsce czwarte. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 108 736 egz.

Z szóstego na piąte miejsce awansowała „Gala” (Grupa Burda), która jako jedyna zanotowała wzrost w zestawieniu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się bowiem o 24,86 proc. do 79 469 egz.

W marcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 244 809 egz. po spadku o 16,35 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (182 801 egz., spadek o 18,50 proc.).W tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”, który spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Jego wynik zmalał bowiem o 47,16 proc. do 103 695 egz.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa