SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VML Poland przejmuje od Mediacomu internetową obsługę Danio

Od października br. za działania na Facebooku i planowanie kampanii internetowych marki Danio (Danone Polska) będzie odpowiadać agencja VML Poland. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Mediacom Warszawa.

VML Poland zdobyła obsługę internetową Danio w przetargu. Danone Polska nie informuje, które inne agencje brały w nim udział. Umowę z VML podpisano bezterminowo.

Komunikacja Danio jest oparta na wizerunku brand hero tej marki - Małego Głoda (obejrzyj ostatnio reklamę z jego udziałem). Na Facebooku Mały Głód ma obecnie 895 tys. fanów. Spektakularne wejście bohatera na portal 4 lata temu przeprowadziły agencje Heureka i Pride&Glory Interactive (zobacz szczegóły), które w czerwcu br. po dołączeniu do sieci VML zmieniły nazwę na VML Poland.

Dołącz do dyskusji: VML Poland przejmuje od Mediacomu internetową obsługę Danio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl